Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny (KPPT) poszukuje pracownika na stanowisko: Obsługa Biura KPPT
Główne zadania na stanowisku pracy :
- Prowadzenie Biura KPPT, w tym:
- przyjmowanie interesariuszy/ Klientów KPPT,
- odbieranie dokumentów,
- obsługa bieżącej korespondencji KPPT wyjściowa i wejściowa,
- prowadzenie dokumentacji Klientów KPPT,
- obsługa Klientów Wirtualnego Biura,
- przygotowywanie dokumentów związanych z działalnością KPPT,
- inne wynikające z bieżącego prowadzenia działalności KPPT
- Redagowanie i przekazywanie do opublikowania na stronie internetowej KPPT materiałów oraz monitorowanie ich prawidłowego i terminowego ogłaszania
- Przekazywanie do Spółki informacji niezbędnych do wystawiania przez KPPT Sp. z o.o. zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis podmiotom ulokowanym w KPPT
- Gromadzenie i prawidłowe prowadzenie dokumentacji KPPT, w tym w szczególności:
- dokumentów organizacyjnych KPPT, takich jak zarządzenia, ogłoszenia, itp.,
- prowadzenie i aktualizacja dokumentacji podmiotów wynajmujących powierzchnie w KPPT,
- nadzór nad dokumentacją znajdującą się w Biurze KPPT
- Organizowanie korzystania z sali spotkań przez podmioty ulokowane w Inkubatorze zgodnie z Regulaminem
- Organizowanie spotkań i innych wydarzeń w KPPT
- Przygotowywanie i opracowywanie danych, informacji, zestawień i innych dokumentów dotyczących KPPT
- Współpraca ze stanowiskiem ds. obsługi finansowo-księgowej KPPT w zakresie przygotowywania i aktualizacji indywidualnych kalkulacji opłat za wynajem powierzchni w KPPT
- Współpraca ze stanowiskiem ds. obsługi technicznej w zakresie zgłaszanych nieprawidłowości, uwag dotyczących infrastruktury technicznej i powierzonego mienia
- Obsługa usług wynajmu sal w KPPT
- Odpowiedzialność za wysoką jakość usług w KPPT oraz ich ciągłe ulepszanie
- Budowanie dobrego wizerunku KPPT
- Przygotowywanie dokumentów
Wymagania wobec kandydatów:
- udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu biura lub pracy w administracji min. 2 lata
- mile widziane doświadczenie w pracy przy projektach unijnych lub pozyskiwaniu środków zewnętrznych
- doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z Klientami
Oczekiwane umiejętności:
- umiejętność obsługi sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, faks)
- umiejętność pracy z komputerem ( pakiet Micro Office ze szczególnym uwzględnieniem przygotowywania dokumentów, w tym w Excelu)
Dodatkowe informacje:
- Miejsce wykonywania pracy – Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny, Górki 3A, 82-500 Kwidzyn
- Wymiar pracy – 1 etat, godz. 8.00-16.00
CV należy przesyłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@kppt.pl w dniach od 07.03.2017 do 15.03.2017. KPPT zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów tylko z wybranymi kandydatami.